TRANSLATOR
English Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch Finnish French German Greek Hindi Italian Japanese Korean Norwegian Portuguese Romanian Russian Spanish Swedish Catalan Filipino Hebrew Indonesian Latvian Lithuanian Serbian Slovak Slovenian Ukrainian Vietnamese Albanian Estonian Galician Hungarian Maltese Thai Turkish
Licznik Odwiedzin
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj45

Administrator strony:
Mariusz Brodowski
tel. 881 412 412

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

UWAGA! W miesiącu kwietniu z uwagi na zaplanowane w dniach naszych giełd wybory samorządowe, giełdy kolekcjonerskie odbędą się w naszym pomieszczeniu magazynowym z tyłu budynku na ul. Hallera 13 od strony osiedla. W razie problemów z odszukaniem nas proszę dzwonić na nr 881 412 412.
==> 7 kwietnia 2024  (niedziela), od godz. 11.00 do 12.30 -  Giełda Kolekcjonerska OKK Unikat, Ostrołęka, Klub Lokator, Magazynek Stowarzyszenia, ul. Hallera 13 (pierwsze piętro) tył budynku od strony przedszkola i osiedla.
==> 20 kwietnia 2024 (sobota), od godz. 8.00 do 12.00 - Pchli Targ w Ostrołęce, Targowisko Miejskie u zbiergu ulic Targowej i Zawadzkiego.
==> 21 kwietnia 2024  (niedziela), od godz. 11.00 do 12.30 -  Giełda Kolekcjonerska OKK Unikat, Ostrołęka, Klub Lokator, Magazynek Stowarzyszenia, ul. Hallera 13 (pierwsze piętro) tył budynku od strony przedszkola i osiedla.
Zapraszamy.

Raz w roku staramy się zorganizować wyjazd dla wszystkich chętnych członków Stowarzyszenia. Siedzimy, szukamy ciekawego miejsca, dzwonimy, wybieramy, wreszcie podajemy informację do ogólnej wiadomości – a potem pozostaje tylko czekać na dzień wyjazdu.

W tym roku ruszyliśmy 21 października, a celem naszej podróży był Elbląg.

Na początku odwiedziliśmy tamtejszą giełdę kolekcjonerów – nie była ona może zbyt duża, ale nasi kolekcjonerzy wyszli z niej całkiem zadowoleni, wynosząc w torbach czy plecakach nowe fanty do zbiorów. Kto nie był zainteresowany starociami, mógł w tym czasie pospacerować po elbląskiej starówce, z czego część skwapliwie skorzystała, zaglądając m. in. do pobliskiej katedry Św. Mikołaja.

Po zakończonej giełdzie poszliśmy pod budynek Muzeum Archeologiczno-Historycznego, gdzie czekał już na nas Ryszard: członek klubu kolekcjonerów, a do tego przewodnik. W bardzo ciekawy sposób opowiedział nam o historii Elbląga, jego powstaniu i ważniejszych wydarzeniach z historii miasta. Po wejściu do muzeum jego rolę przejął inny przewodnik, który oprowadził nas po wszystkich dostępnych wystawach. A były to: „Elbląg reconditus”, „Truso - legenda Bałtyku” oraz „Goci. Znad Bałtyku do Rzymu”. Każda inna, każda równie ciekawa i warta obejrzenia.

Po wyjściu z muzeum kontynuowaliśmy spacer po starówce, w towarzystwie Ryszarda, chłonąc wiedzę, legendy i piękne widoki. Nie zapomnieliśmy także o stałym punkcie wyjazdów, czyli akcencie patriotycznym – tym razem złożyliśmy kwiaty pod pomnikiem Żołnierzy Armii Krajowej i Polskiego Państwa Podziemnego.

Nasyceni duchowo, udaliśmy się na obiad, by nasycić też ciało, po czym wróciliśmy do domu, w drodze rozmawiając już o tym, gdzie moglibyśmy udać się na kolejny wyjazd.

Jeśli ktoś z Państwa chciałby następnym razem pojechać razem z nami, to zachęcamy do zapisania się do naszego Stowarzyszenia oraz śledzenia strony internetowej i fb, gdzie znajdziecie wszelkie informacje na temat tego, co aktualnie robimy.

Zobacz zdjęcia z wycieczki w naszej Galerii.